تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life

آیا تا کنون آنچه در زیر آب وجود دارد و زندگی دریایی باعث حیرت ‌تان شده است و رویای در زیر آب را در سر می‌پرورانید. اگر این گونه است، بدانید که شما تنها فردی نیستند که رویای زیر در آب را دارید،البته خوشبختانه جهان در حال پیشرفت است و احتمال رخ دادن رویدادهای باورنکردنی و از جمله زندگی در زیر آب وجود دارد و می توان گفت یکی از زیباترین جذابیت های آفرینش، زیستن در اعماق آب هاست.

اما در دنیای بیرون تقریبا این امر محقق شده است تا بتوانیم موجودات دریایی را از طریق آکواریوم های بزرگ و از نزدیک مشاهده کنیم.
Sea Life، نمایشگاه بزرگی برای تماشای حیرت انگیز بیش از 10 هزار موجود دریایی از جمله کوسه، اسب دریایی، لاک پشت و … می باشد که در آکواریوم‌های این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان قرار گرفته‌ است.

آژانس تبلیغاتی Leo Burnett در فرانکفورت آلمان تبلیغات محیطی خلاقانه ای را برای بازدید و جلب توجه عموم راه اندازی نموده است، بطوری که در انواع تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس که در محل های پر رفت آمد مانند قطار شهری و ایستگاه های اتوبوس نصب شده اقدام به تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life نموده است تا از این طریق مخاطبین را با جذابیت های آکواریوم نمایشگاه Sea Life آشنا نماید.

مکان در نقشه

فرم تماس

گالری تصاویر


  • logo-samandehi
  • هنری فورد

    کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند. مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

    A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time


    تمامی حقوق محفوظ و متعلق به کانون تبلیغاتی رادمان گرافیک میباشد . کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد

    طراحی وب و کد نویسی : گروه طراحان فناوران آینده