اخبار سایت

  • رعایت اصل تمایز در دنیای تبلیغات

    اگر می خواهید در دنیای حرفه ای رقابتی امروز پیشرفت کنید و چند قدم از دیگران جلوتر باشید باید تبلیغات خوب را تبدیل به تبلیغات متمایز نماید. نگاه عمیق به شرایط جوامع انسانی و تلاش برای بهبود آن‌، اساس موفقیت بسیاری از برندهای برتر جهان بوده است و این بدین معناست، استراتژی‌ای که هدفش ریشه در نیاز انسان‌ها داشته باشد تمایز می‌آفریند.

    جزئیات

  • مفهوم برند لوکس

    برندینگ برای یک برند لوکس اعم از کالا یا خدمت یکی از دشوارترین و حساس ‌ترین فعالیت‌های بازاریابی است. جایگاه متمایز این برندها ایجاب می‌کند که روش‌ها و استراتژی‌های متفاوتی برای طراحی عناصر برندینگ آن‌ها اعم از نام، رنگ، طراحی لوگو و غیره به‌ کار گرفته شود.

    جزئیات

  • انواع رسانه ها در فضای تبلیغات

    مفهوم رسانه تبلیغاتی را می توان این چنین بیان کرد; به هر وسیله یا ابزاری که پیام و شعار تبلیغاتی یا پیام فروش و بازاریابی را به مخاطبان هدف انتقال دهد و آنان را به عکس العمل وادارد، رسانه تبلیغاتی می‌گویند و حالا چه رسانه هایی برای انتقال پیامهای باید انتخاب شوند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    جزئیات

  • تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life

    Sea Life، نمایشگاه بزرگی برای تماشای حیرت انگیز بیش از 10 هزار موجود دریایی از جمله کوسه، اسب دریایی، لاک پشت و … می باشد که در آکواریوم‌های این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان قرار گرفته‌ است.

    جزئیات

  • logo-samandehi
  • هنری فورد

    کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند. مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

    A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time


    تمامی حقوق محفوظ و متعلق به کانون تبلیغاتی رادمان گرافیک میباشد . کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد

    طراحی وب و کد نویسی : گروه طراحان فناوران آینده